Gravity Group Logo

Karlovačkonagradnaigra.

Karlovačko – kolo sreće nagradna igra

Za brend Karlovačko pivo osmislili smo i razvili interaktivnu nagradnu igru „Kolo sreće“ koja je bila dio promotivnih aktivnosti i događanja.

Karlovačko kolo sreće
Karlovačko kolo sreće

Korisnici su jednim klikom mogli zavrtjeti virtualno kolo i osvojiti razne nagrade – od majica i kapa do otvarača i sitnih poklona. Sustav je bio osmišljen tako da pruži brzo, zabavno i jednostavno iskustvo koje potiče angažman i stvara pozitivnu interakciju s brendom.

Izazovi projekta

  • Jednostavnost korištenja – aplikacija je morala biti brza i intuitivna za sudionike.
  • Atraktivnost dizajna – vizualno iskustvo prilagođeno identitetu Karlovačko piva.
  • Pouzdanost – bez tehničkih poteškoća tijekom promotivnih događanja.

Rezultat

Kolo sreće donijelo je Karlovačkom pivu više angažiranosti publike i prepoznatljivo promotivno iskustvo. Sudionici su se zabavili i kući odnijeli nagrade, dok je brend dobio veću vidljivost i jaču povezanost s potrošačima.

Razmišljamo li jednako?

Kontaktirajte nas

Nedavni Projekti

pogledajte sve projekte
Coca-Cola – korporativni kviz
Fanta - kviz
Premium Somun - web stranica & digitalni sustav naručivanja
Heineken – kviz Liga prvaka
Karlovačko plakati - KVARTovačko
Coca-Cola – EURO 2024 animacija
Powerade semafor
Jakimotorsport.hr – web stranica & napredni konfigurator za tuning vozila
Coca-Cola trezor
Heineken QR kod generator
Karlovačko - kolo sreće nagradna igra

Coca-Cola – korporativni kviz

Format za komunikaciju ključnih informacija o kompaniji na zabavan i zanimljiv način.

Karlovačko pivo – interaktivna nagradna igra Kolo sreće | Gravity Group