Karlovačkonagradnaigra.
Karlovačko – kolo sreće nagradna igra
Za brend Karlovačko pivo osmislili smo i razvili interaktivnu nagradnu igru „Kolo sreće“ koja je bila dio promotivnih aktivnosti i događanja.

Korisnici su jednim klikom mogli zavrtjeti virtualno kolo i osvojiti razne nagrade – od majica i kapa do otvarača i sitnih poklona. Sustav je bio osmišljen tako da pruži brzo, zabavno i jednostavno iskustvo koje potiče angažman i stvara pozitivnu interakciju s brendom.
Izazovi projekta
- Jednostavnost korištenja – aplikacija je morala biti brza i intuitivna za sudionike.
- Atraktivnost dizajna – vizualno iskustvo prilagođeno identitetu Karlovačko piva.
- Pouzdanost – bez tehničkih poteškoća tijekom promotivnih događanja.
Rezultat
Kolo sreće donijelo je Karlovačkom pivu više angažiranosti publike i prepoznatljivo promotivno iskustvo. Sudionici su se zabavili i kući odnijeli nagrade, dok je brend dobio veću vidljivost i jaču povezanost s potrošačima.
Razmišljamo li jednako?
Kontaktirajte nas→Nedavni Projekti
pogledajte sve projekteCoca-Cola – korporativni kviz
Format za komunikaciju ključnih informacija o kompaniji na zabavan i zanimljiv način.